wtorek, 1 lutego 2011

eh.. tak jakby wątpie w swoje mozliwości...

Powiem wam o co chodziło mi z tą niespodzianką...
Jestem fanką TVD. Jestem zarejestrowana na forum poświęconym właśnie temu serialowi (już nie wspomnę jaką mam tam zlewkę :( ). Są tam różne tematy, między innymi można napisać swoje opowiadanie, etc. Jest tam wiele dziewczyn, które naprawdę mają talent. Chciałam żeby prowadziły one ze mną internetowy pamiętnik - było by zabawniej. Tak sądzę. Niestety żadna z dziewczyn nie odezwała się do mnie. Chyba im się to nie spodobało.

Czy internetowy pamiętnik jest nudny? Bo już sama nie wiem.

6 komentarzy:

  1. Nie jest nudny,a pomysł z tymi dziewczynami jest dobry.Póki nie odpiszą pisz swoje tak jak zawsze. ;p

    Bellas200

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudny !?
    Nieee ! Bardzo ciekawy, zawsze czekam na nowe wpisy z niecierpliwością ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniały!!!! Skąd Ci przyszło do głowy, że jest nudny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Internetowy pamiętnik jest świetny !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosh, zgadzam się z "A N T O I N E T T E".
    Jest cuudowny.
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że nie jest nudny!!! Zawsze go czytam!! Jest bardzo ciekawy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.