niedziela, 30 stycznia 2011

witam po remoncie.

Myślałam, że zajmie mi to trochę więcej czasu, jednak uporałam się z tym wszystkim naprawdę szybko. Wcześniej pisałam, że będą to dla was niespodzianki - i nie wiem, czy one wam się spodobają.
Klub
Na swoim koncie na Stardoll (kiki652) założyłam klub poświęcony internetowemu pamiętnikowi. Jest to dla was szansa byście podyskutowali sobie z innymi czytelnikami, wyrazili swoje opinie na temat postaci, nowości etc. Będą tam też dodawane informacje kiedy pojawią się nowe posty, spoilery z notek i wiele innych (tak myślę). Więc chyba warto :) a przy okazji aby was zachęcić co 10 klubowicz dostaje ode mnie prezent (co prawda 5 stardollarów, ale zawsze o te 5 stardollarów do przodu :P). Klikając na obrazek z prawej strony "dołącz do klubu" automatycznie przeniesie was do niego.
Postacie
Tą zakładkę stworzyłam specjalnie dla was byście mogli bliżej poznać bohaterów. Warto tam zaglądać częściej - zakładka cały czas będzie aktualizowana.
Sezony
Internetowy Pamiętnik postanowiłam podzielić na sezony. Jak na razie zakończyliśmy sezon pierwszy - zobaczymy jak nam pójdzie dalej.
Formspring
Na zmianę - albo go dodawałam albo usuwałam. Postanowiłam dodać go na dłuższy czas. Jeśli macie jakieś pytanie wystarczy je wpisać, ja odpowiem a ty przeczytasz wchodząc na www.formspring.me/jeannegoudreau
To nie koniec...
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Mam dla was jeszcze jedną, ale to dopiero w lutym :)

I jak się wam się podoba? Teraz mam większe doświadczenie, więc m.in posty będą zatytułowane inaczej, bardziej sprawnie. Niestety (chyba) posty będą pojawiały się rzadziej. Nie wiem jeszcze o ile dni rzadziej. Może dwa - trzy razy w tygodniu. (wszystko zależy od niespodzianki, upss chyba się wygadałam :P). Jeśli przekroczymy magiczną liczbę 100 czytelników, nagrody za konkursy zwiększę ale również liczba komentarzy będzie musiała się podnieć. To tyle z mojej strony.

5 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę ;) po tym gdy wyświetliło mi się , że pamiętnik jest zamknięty baaardzo się przestraszyłam . tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się przestraszyłam, jednak bardzo się cieszę, że się myliłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. po remoncie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie zmiany są bardzo dobre. !

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.