środa, 5 stycznia 2011

nareszcie w domu :) +EDIT

Tak jak przypuszczałam - około 17 byłam już w swoim ukochanym mieszkaniu. Od razu mówię, że w samolocie nic, a nic ciekawego się nie działo. Lot przebiegł normalnie i bez żadnych zakłóceń. Teraz siedzę na sofie, wyciągnięta na całą jej długość, mając na kolanach laptopa. Na szklanym stoliku obok jest szklanka Pepsi i chipsy. Kiedyś ktoś mnie pytał jak wygląda moje mieszkanie - więc dodaję zdjęcie, planu - który narysowałam sama :P


1. Korytarz/ przedpokój - takie małe pomieszczenie. Jest tam tylko lustro i fotel.
2. Garderoba - kurtki, płaszcze, żakiety, buty i torebki.
3. Salon (tymi kreskami chciałam wam pokazać mniej więcej powierzchnię salonu) - nic nadzwyczajnego. Kanapa, stolik, fotel i telewizor.
4. Łazienka. Normalna łazienka - wanna, ubikacja, zlew i prysznic. No i nad zlewem jest lustro :D
5. Pokój gościnny - to na szaro, to garderoba. Obok rozsuwana sofa (zamiast łóżka), na przeciwko telewizor i jakiś mały stoliczek.
6. Tak samo jak w wypadku salonu - te line tylko zaznaczają powierzchnię Więc to jest kuchnia. Na środku wyspa, w rogu stół i ten ciąg krateczek to szafka, lodówka, kuchenka, szafka, szafka, szafka, szafka.
7. Taras - też nic nadzwyczajnego.
8. Sypialnia. Łózko, stoliki nocne. To przed łóżkiem to szezlong. Obok cyfry 8 to szafa (nie komoda!), szafa. Trochę duża - ale muszę gdzieś to wszystko trzymać :D
No i to wszystko :) Ogółem całe mieszkanie jest białe. W kuchni mam jedną ścianę (tą przy szafkach) pomalowaną na turkusowy. I blaty również mam w tym kolorze. Salon jest szaro biały - kanapa i fotel są szare. Łazienka biała. Pokój gościny - no ten jest w brązie. Przedpokój i garderoba na biało z akcentami fioletowego - ale fiolet wrzosowy. A sypialnia jest glamour. Czyli jak ktoś nie wie, to coś takiego..
Właściwie to niczym konkretnym się nie różni :P mam tylko inne meble..

Pytacie mnie skąd znam polski - jak każdego innego języka trzeba się uczyć :P Ot co ;)
Jeanne Goudreau





Postanowiłam dodać zdjęcie Jacka :D Rozmawiałam dzisiaj z Stella_Beuty na gg, i jakoś tak natchnęło mnie by wysłać jej zdjęcie pana Buttona. No i teraz właśnie. Bulwersujecie się skąd znam język polski - przez moje młodzieńcze lata (12-15) też gdzieś na wakacje jeździłam - co nie? Kilka razy byłam w Polsce - i to nie tylko na wakacjach, ale również na ferie czy jakieś przerwy. Spodobało mi się tutaj - szczególnie ludzie. Przyswajam szybko nowe języki, ale nie znam ich za wiele - francuski, angielski no i polski. Jak już wcześniej pisałam, ludzie w Polsce są super, więc postanowiłam się poduczyć tego języka. Uczyłam się, a także znajomi pomagali mi poznawać nowe słówka. I tak o to umiem język polski :) A co do gg - nie wszyscy moi znajomi w Polsce mają facebook'a - i oczywiście, nie każdy na świecie go ma, więc kontaktuję się z nimi za pomocą gadu-gadu. Skoro Stella_Beuty ma moje gg - to wy też powinniście mieć, bo toby było nie fair. 10917775 - proszę. Jak chcecie to piszcie. Ot cała historia :) Mam nadzieję, że teraz wiecie skąd znam polski

10 komentarzy:

  1. Extra pokój :)

    Napisz może cos o tym Jacku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz ;) Może napiszesz tutaj coś po francusku ? ;D Bo ja nie znam tego języka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.....nadal brak odpowiedzi na pytanie. Zaczyna
    na mnie to wkurzać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź identyczna sypialnia jest jak wpiszesz w grafice sypialnie białe. Bez sensu że dodajesz nie prawdziwe zdięcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ! Jak wpiszecie w gogle białe sypialnie dla dziewczyn to wyskakuje to zdjecie !
    Dodajesz nieprawdziwe zdjecia ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm...ciekawe, bo jak wpisuje ten numer gg, to sie pojawia, ze nie ma takiej osoby ....

    OdpowiedzUsuń
  7. yy.. dziewczyny? HELOŁ? nie napisałam, że to jest moja sypialnia. Napisałam, że mam podobną tylko z innymi meblami. proszę czytajcie uważnie. a nie.. w ogóle narysowałam wam jak moja sypialnia wygląda m.in łóżko jest na ukos, a tutaj jest prosto.
    czytajcie ze zrozumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa to sorrki ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu niby masz na imię jeanne a blog ma tytuł świat według wiki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. formspring.me/jeannegoudreau
    tutaj zadajcie pytania

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.