niedziela, 9 stycznia 2011

Jacob

Eh no tak.. piszę wam co robię z Jacob'em a wy moje drogie, w ogóle nie wiecie jak on wygląda.\
No więc Jake ma 19 lat i jest Amerykaninem. Ma takie niebieskie oczy. Mogłabym w nich utonąć - o ile już w nich nie utonęłam. A ich kolor.. tak jakby ocean, taki głęboki odcień. Jeszcze nigdy nie widziałam takich oczu. I jak on się patrzy.. to tak.. jakby całą twoją osobę pochłaniał w tym oceanie - nie zależnie, czy jest w dobrym humorze czy jest poważny. A jego uśmiech... nie wiem czy lepszy od oczu! Takie.. śnieżnobiałe zęby i ten jego uśmiech.. jak się śmieje, i te dołeczki! Jak się śmieje to ja bym chciała się śmiać razem z nim. Tak szczerze i tak pięknie. Włosy już takie sobie.. :D Brązowe - co prawda moje ulubione. Na żel je stawia i świeci :P Ale i tak super wygląda. A odcień jego skóry, jest też taki dziwny - taki śniady. Ale seksowny śniady, taki, że mam ochotę go zjeść - dokładnie jak czekoladę. A jeśli mówimy już o niej - dzisiaj piłam taką dobrą, gorącą z śmietanką.. palce lizać :D Dłonie ma duże - nie lubię tego. Ale co tam - przy takim uśmiechu i tych oczach?! Ma fajną szyję.. taką dobrze zbudowaną - hah, czy szyja może być dobrze zbudowana :D ?
I fajnie się ubiera.. - co jest mało ważne, ale to fajnie, że chłopak wie jak się ubrać :P
Z charakteru jeszcze nie wiem jaki jest. Na pewno wiem, ze jest miły i zabawny oraz umie się zachować :D

Jeanne Goudreau

6 komentarzy:

  1. Tymi oczmi to mnie przekonałaś,no ciacho ci się trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, ciacho ;). I nosi moje ulubione imię! <33
    ehh, zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta. nie mój typ xdd Ludzie, ale zauważyliście, że to tylko ściema?! nie wiem czy polacy są aż tak naiwni na to co ona pisze - najwyraźniej. Wystarczy wejść na http://whos.amung.us/stats/maps/b5rltw8f2rob/ i zobaczyć, że nikt - powtarzam nikt nie jest z paryża! Oto screen który przygotowałam: http://tinypic.pl/vr4kdd8g4q5q
    Wszystko mówi za siebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacjee ;] Zakochałaś się ^^ A ten chłopak to prawdziwe ciacho ;D

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.