czwartek, 30 grudnia 2010

osobiste refleksje #2

Jestem taka podekscytowana!
Jest mi bardzo miło, że tak piszecie o moim blogu. W ogóle nie wiedziałam, że to wypali, a jednak czasami warto wierzyć w marzenia, chociaż chciałabym aby było nas tutaj +100 :D. To będzie już 5 post dzisiaj, ale ja chcę do was pisać, mam taką chęć - jak nigdy. Tak sobie siedzę w fotelu i oglądam jakiś serial, aż nagle przypomniało mi się, że jutro jest sylwester i koniec roku 2010. Jakie macie plany na koniec roku? Gdzie go spędzacie? Ja na pewno zostaję w domu - nie chcę znowu iść do ośrodka odwykowego. Ogółem bardzo chciałabym iść na jakąś imprezę,ale przeważnie kończy się to tak, że ktoś nieznajomy odprowadza mnie pod dom, lub po prostu tymczasowe miejsce zamieszkania, bo ja sama jestem zawsze upita a czasmai nawet naćpana. Ale nie o tym teraz :) Ten rok nawet wspominam dobrze - dostałam dobrze płatną pracę, byłam tylko na 3 imprezach gdzie byłam spita i naćpana. To były naprawdę imprezy na których musiałam iść, więc sami rozumiecie. Moje postanowienia noworoczne?
  • nie palić
  • nie pić
  • brak używek
  • pogodzić się z rodzicami
  • być bardziej ambitna
Zastanawiam się czy nie kupić biletu do Paryża, do mojego domu ale obawiam się, że jak zostanę sama to będę się nudzić i pójdę na jakąś imprezę, a tutaj przecież jest Ruth. Chyba lepiej jeszcze zostanę tutaj, w Londynie.
Jeanne  Goudreau

EDIT: Dwie dziewczyny zadały mi pytania.
1. Mam 18 lat.
2. Nagłówek jest zainspirowany moim wyglądem.
EDIT 2 : Wiem, że to aż sztuczne, ale jestem naprawdę podekscytowana. Chciałabym wam wszystko opowiedzieć, opisać. Ale nie uważacie, że 5 postów jak na jeden dzień to trochę za dużo? :)

5 komentarzy:

  1. Noo uwierz w siebie, uporasz się z postanowieniami :)
    Ja sylwka spędzam w domu, robię imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędzam sylwestra w domu,opowiedz w notce jak wygląda twój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze blog bedzie sie jeszcze bardziej rozkrecal bo jest naprawde ciekawy :) mysle ze 5 postow na jeden dzien to nie duzo poniewaz nie sa one nudne .

    OdpowiedzUsuń
  4. no nawet fajnie ;DD zapowiada się OK :D

    a ja sylwka spędzam z kuzynkami xdd domówka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sylwestra spędzam w domu.
    Ale blog fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.