czwartek, 30 grudnia 2010

coś innego - osobiste refleksje

Wzięłam jakieś świństwo położyłam się i usnęłam. Teraz mi jest o wiele lepiej, przynajmniej brzuch nie boli. Przed sobą mam laptop, ale to chyba oczywiste :), no a za laptopem stoi herbatka ziołowa pani Ruth, którą zrobiła specjalnie dla mnie i piwo. Nie wiem co mam wybrać... Ale brałam leki to chyba nie powinnam była pić teraz piwa. Ale jest tak zimne.., widzę jak woda ocieka po butelce. Nie, powstrzymam się i wezmę wypiję herbatę. Ale wy nie wiecie kto to jest pani Ruth. To taka osoba, która pracuje i mieszka w hotelu w Londynie (bo ja cały czas jestem w Londynie, jakby ktoś nie wiedział), w którym zawsze się zatrzymuję gdy tylko jestem tutaj. Można powiedzieć, że Ruth jest moją londyńską opiekunką. Gdy coś mi dolega pomaga mi, a także gdy mam problemy. Właściwie jest jak druga matka.
Poczekajcie, muszę iść na papierosa.., muszę!
Ah.. jaka ulga. Teraz od razu lepiej. Co ja to chciałam? Ah no tak.. nigdy bym nie pomyślała, że pisanie hm..pamiętnika będzie taką fajną zabawą a jednocześnie oczyszczaniem swojego sumienia. Miło jest gdy ktoś cię słucha, lub chociaż czyta twoje monologi, które obrazują jaką jestem osobą.
A teraz mała prośba do was kochani - bardzo proszę o komentarze pod notkami, bo to bardzo mi pomaga i mam motywację żeby pisać. Czuję się lepiej jak więcej osób jest ze mną i przeżywają to wszystko ze mną, bo chociaż to wszystko działo się tak dawno, to jak o tym piszę nadal targają mną uczucia.
Jeśli uważacie, że więcej osób powinno czytać moje perypetie to na samym dole lub w zakładce pomoc jest banner bloga. Chyba wiecie dalej co z tym zrobić :)
Jeanne  Goudreau

6 komentarzy:

  1. Fajna opowiastka ;] ,a mam pytanko ile ty masz lat ? ;] , tylko z takiej ciekawostki pytam ;*

    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  2. A i pokaż swoje zdjęcie Pliss ;]


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz :)
    Dopiero dziśznalazłam twojego bloga ale pszeczytałam wszystkie posty poniżej i tak jak to czytałam to polubiałam czytać twojego bloga.

    No i mogłabyś dodać swoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podobnie jak karcia.
    To naprawdę ciekawe :)
    czekam na dalsze notki !
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś,wspaniała,powinnaś o tym napisać ksiażke ! Mam dla ciebie pomysł,są specjalne terapie kuracje...Mozesz odmienić swoje zycie,idź do kosmety czki,fryzjera zmein się na lepsze,bądź orginalna,kup nowy dom,zdobądź nowe umiejetności,twoje zycie jest pełne emocji,kochana napoisz o tym książke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co tu piszesz jest...takie inne.
    Nigdy nie wyobrażałam sobie że ktoś może mieć takie zakręcone życie.Pisz dalej bo to co robisz jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.