czwartek, 30 grudnia 2010

#2

Witajcie moi mili :*

Jestem strasznie wykończona tym lotem do Londynu, bo były jakieś problemy i całą noc nie spałam. Cały czas jestem na dopalaczach typu Redbull czy Tiger. Teraz można powiedzieć relaksuję się w jednym z 5 gwiazdkowych hoteli w Londynie. Ktoś przynosi mi homara, jakaś pani robi mi masaż stóp. Teraz jestem w raju, i właśnie tego trzeba mi było. Ale na czym to ja wczoraj skończyłam? "Nie rozumiem jednak tego, dlaczego zaczęłam pożądać to co ma moja siostra, skoro tak mocno się różniłyśmy i miałyśmy całkowicie ..." a więc miałyśmy całkowicie różne poglądy na świat i opinie. Caroline chciała zostać jakąś gwiazdą - tak po prostu. Chciała mieć super męża, mieszkać w Hollywood i być rozpoznawalna. Hmm, dziwne - bo to wszystko miała tutaj, w Paryżu. No, może nie do końca.. Bo nie miała męża, ale wszyscy się za nią uganiali. My mieszkaliśmy w najlepszym punkcie Paryża, i była rozpoznawalna! Przecież była córką, jednego z najbardziej wpływowych ludzi w mieście, a nawet w kraju! Ja natomiast .. heh.. nie wiem jaki etapami mam to mówić. Bo do 11 roku życia byłam bardzo spokojna. Oczywiście wygłupiałam się z siostrą, lubiłam się śmiać - i to godzinami. Ale chciałam być bibliotekarką czy aptekarką. Taki spokojny zawód i dożyć starości, w bujanym fotelu i coś dziergać dla wnucząt. Jak ja to zawsze mówiłam. Po skończeniu 12 lat, chciałam być dosłownie taka jak moja siostra. Nie wiem dlaczego tak się stało. Może to przez okres, który hm.. podburzył mi hormony itd? Już sama nie wiem, dlaczego stałam się taka.
Chcę mi się zapalić...

Jeanne Goudreau

4 komentarze:

  1. Wow , w Paryżu ?

    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  2. W Paryżu kochana to ja spędziłam ubiegłoroczne wakacje i w tym roku też się wybieram. I najlepszy punkt to podajże wieża Eiffela. I hm.. Śpisz na wieży? Jeśli wydaje ci się, że zrobisz coś takiego jak Emo Martynka to grubo się mylisz. Ale jak na książkę to bardzo ciekawe to co piszesz. Hm.. Dobrze się czyta. - Z czego sama ja nie jestem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. słabo piszesz bajeczki. nuuuuudaa.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.