środa, 20 lipca 2011

Powrot?

matko, hej.
jak ja tutaj dawno nie byłam.. znowu mi wstyd. jak można tak bezczelnie odebrać komuś coś, co on lubi? możecie mnie za to zbesztać, proszę bardzo!
przeglądałam dzisiaj pocztę i dostałam wiadomość. ów wiadomość pochodziła z portalu społecznościowego - facebook'a. otworzyłam ją i treść wiadomości była o internetowym pamiętniku. szybko weszłam na blogspot.com, zalogowałam się i moim oczom ukazał się blog. moje opowiadanie, które wzorowało się na mojej postaci w jakieś grze internetowej. dobrze pamiętam pierwsze posty i jaką miałam frajdę pisząc to wszystko, udając. ale długo się tak nie dało. musiałam się "obnażyć" i powiedzieć, że Jeanne nie jest prawdziwa. wtedy chyba opowiadanie miało inne znaczenie. mimo wszystko, próbowałam się wcielić w Jeanne i dawać wam przyjemność z czytania. dla mnie to była świetna zabawa.
piszę nadal. prowadzę obecnie opowiadanie, które doczekało się drugiej części. a Jeanne? szczerze mówiąc mam chęć napisania co nieco o naszej paryżance, mam wenę i.. ale czy warto? czy ktoś jeszcze chce czytać? mam się nakręcać, czy nie? bo to tak naprawdę od was zależy. losy Jeanne są w waszych rękach.  mogę wam zafundować nowe opowiadanie, o którym wspomniałam wcześniej.
na prawdę chcę znać wasze zdanie.
buziaki, Aśka.

9 komentarzy:

  1. Czekaliśmy już długo i nadal czekamy abyś dodała nowe przygody Jeanne

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne,że bym chciała ;)
    moja miłość do tego, jak piszesz nigdy nie wygasła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak :)
    A ja zaprasza też na mojego bloga : http://mysmallworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam :D
    i zapraszam do poczytania mojego opowiadania :
    worldsalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest wyśmienity!

    Wejdź na semblanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje historie są super pisz je dalej =]

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNY BLOG! WPADAJ NA MÓJ PIERWSZY BLOG http://blogxlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też prowadzę pamiętnik. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadłam tu właściwie przypadkiem, ale zobaczyłam notkę o opowiadaniu, więc od razu przyszła mnie ochota zagrzać Cię do boju. pisz, pisz i jeszcze raz pisz. jak masz pasję i wenę, to rób to;d ja osobiście uwielbiam pisać, ale jak na razie praktycznie żadne moje prace nie ujrzały światła dziennego w sieci, więc podziwiam ludzi, którzy mają do tego odwagę<;
    w archiwum na tym blogu jest zamieszczone opowiadanie o Jeanne? bo z chęcią bym przeczytała<; pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dodaj swoją opinię :) Z przyjemnością czytam każde komentarze.